Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg tok en test idag, sto i bruksanvisningen at man skal få resultat opp før det har gått 10 minutter.. Så fikk jeg en svaaak blå + ... veldig svak.. Altså den loddrette linjen var svak nesten så manikke kunne se den.. Men nå har den blå streken blitt dypere med de siste timene så nå står det en klar +.. Er den da positiv?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 er uansett ikke gyldig etter så lang tid, ta en ny med morgenurin etter ikm er mitt tips!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Ok, selv om den blå svake linjen kom opp med det samme eller?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Positiv test er positv uansett om streken er sterk eller svak så lenge den er avlest innen tidsfristen! Ville tatt en ny test i morgen eller i overimorgen med morgenurin for sikkerhetsskyld, men etter alt jeg kan forstå så er du gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Tok jo en igår da ikk jeg en klar positiv graviditetstest.. Men tok to idag, den ene CB var svak positiv den andre negativ så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå