Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Og er det sånn at man bruker det i tillegg til å spise sunnere og trene?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Dytter......Er alle like skeptiske som meg, derav ingen som har prøvd? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Har ikke prøvd 30 days men har prøvd mye forskjellig av rensekurer og forbrenningspiller. Beklager å være kjedelig, men det eneste som har hjulpet meg er sunn mat, 5 ganger om dagen (høyt proteininnhold, grønnsaker i alle måltider), kun vann/kaffe/te mellom måltidene og trening 3-4 ganger i uka... (det står jo forresten at det må kombineres med sunn mat og trening, så du kan kanskje spare de 3-400 kronene og gå ned likevel:) )
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Har ikke helt troen på slike ting, men har prøvd den ja. Kombinerte den med sunn mat med mindre karbohydrat, mye grønsaker og kutta snop. Ikke noen kjempeeffekt, men tror den hjelp meg igang. 5 kg på 2mnd. Var akkurat passelig. Kunne gjerne gått ned mer, men da på størrelse, og trening hadde vært nødvendig for å stramme opp. Det ble det ikke prioritert tid til. Litt av målet med å gå ned var å ha et litt lavere utgangspunkt når jeg ble gravid igjen. Var ned på 63, gikk opp til 64 før jeg ble gravid. Nå er jeg snart 66 og 15 uker. Synes det er greit. De kiloene mellom 63/64 og 69 er vanskelige kilo, så glad de var borte før jeg ble gravid. Så får vi se om vi får de av igjen etterpå Så viss du venter en kjempeeffekt blir du skuffet, men tror den virka litt "i hodet". Hjalp på motivasjonen, trodde kanskje jeg ikke måtte gjøre alt selv. Helt grei som hjelp for å gå litt ned i vekt, ikke så alt for fort. Det er jo heller ikke anbefalt. Går du ned 0,5-1 kg i uka er det mye større sjanse for at det forblir borte enn om du raser ned.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 30 days er bare juks. Det samme er acaibær og fettblokkere OG karboblokkere. Jeg har prøvd litt forskjellige ting fordi jeg er litt utålmodig med å komme i mål, og ja det er dumt. Jeg har gått ned mer når jeg har kuttet ut alt det drittet der. Hvis du skal ha hjelp til å gå ned litt mer enn ved bare vanlig sunt kosthold, så bør du heller prøve CLA kapsler. Det har ihvertfall jeg hatt utbytte av. Litt info jeg fant i en fart om det her: http://www.iform.no/pub/art.php?id=264
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Enig med deg 10:08! JUKS JUKS JUKS! Jeg ble så oppblåst at jeg gikk opp noen buksestørrelser Hihi. Dessuten har jeg ikke tro på slankepiller. Man kan jo ikke buke den slags for alltid. Før eller senere må man slutte, og da legger man på seg igjen (på merklige steder virker det som)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Tusen takk for svar! Går i tenkeboksen nå :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Ikke noe å tenke på. Spar penger og la vær og kjøpe alt det tullet laget kun for å tjene penger :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Skeptisk! Har ikke tro på at det er pillene/pulveret som hjelper til i det hele tatt jeg. Nettopp fordi at en alltid MÅ gå på diett samtidig. Gi meg en pille/pulverkur som ALENE klarer å få deg til å gå ned i vekt, da skal jeg heller ha tro på pillene/pulverkurene.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Pulverkur alene får deg garantert ned i vekt...bare til info:) Det er umulig å ikke gå ned i vekt på 5-800 kalorier pr dag. Hva som skjer når du er ferdig er en annen sak da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå