Gå til innhold

Min dag 2 som røykfri :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt herlig, men rar følelse...

Bestemte meg på mandag, jeg tar min siste røyk i dag, så tar jeg meg en pause :) og det gjorde jeg :) tok den siste røyken kl 20 på mandag.

I går var det egentlig helt greit, spiste vel det meste jeg kom over...sjokolade, gulrøtter, sveler.... Hmmm.....litt rastløs var jeg vel å....og for å få tiden til å gå så satt jeg å skravla med venner :)

Klarte til og med å være i samme hus som mamma, og ho satt en meter unna meg å røykte....kanskje ikke bra heller...

I dag våkna jeg med tårer i øynene, jeg gråt da jeg ringte nav, jeg gråt da jeg snakka med pappa og på toppen av alt så MÅTTE jeg se en link som noen på FB hadde lagt ut om soldater som kom hjem overraskende på barna sine...var som å skru på krana det altså.

Har vært sinna i dag, veldig sinna....men samtidig har det gått greit....tygga pastiller....sjokoladen jeg kjøpte i går var ikke god...first price melkesjokolade... Men jeg skal gå over til te i steden for kaffe... :)

Fikk ut litt.....tja...kan man kalle det energi i dag....3 runder med elskeren min hjelper :) (jeg er alenemor da, så ingen å stå til rette for altså)

Alt i alt...hatt en dag med nervene på utsiden av kroppen, fått kjefta litt på nav(jada, jeg reiste ned dit) fått ut litt energier og nå er enda en dag over som røykfri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :-D

Jeg har vært røykfri i en uke og 1 dag, og det er virkelig ikke noe problem lenger. Det var ikke vanskelig å la være å røyke de første dagene heller, men jeg tenkte på det hele tiden og hadde veldig lyst, men måtte da bare tenke på hvorfor jeg har sluttet, og at det virkelig ikke er verdt å ta en røyk, for da er det på an igjen.

Nå kommer jeg ikke på det en gang hvis ikke folk nevner det, og det er herlig!

Dette skal gå bra! Tenk på helsegevinsten, penger spart og friheten :)

Lykke til i ditt nye liv som ikke-røyker!

Skrevet

Takk for det :)

Jeg tenker på det hele tiden... spes i de situasjonene jeg alltid røyker.

Men det er en herlig følelse altså :)

Og det beste av alt som elskeren min sa: oj....nå smaker det jo godt å kysse deg...så jeg fikk noen til :) Hehehe

Helt klart en god helsegevinst og alt :)

pengene jeg sparer går til kamera og afrika tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...