Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hei sluttet på p-piller for 4 mnd siden. Mensen kom rett etter jeg sluttet. Så hadde jeg en litt kort syklus 24-25 dg før mensen kom igjen. Det er to mnd siden sist mensen. Neg. graviditetstest. Er dette vanlige type syklusproblemer etter p-pille slutt? Eller kan det være annet? Kjenner jeg blir litt stresset her =( Sist satt spiren like etter p-pille slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå