Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har en flott kjæreste, har vært sammen i ca 5 mnd... Han er alt jeg ikke er vant til.. Ryddig, romantisk og snill... Og hva skjer? Jeg irriterer meg over han!!?? Han kommer ikke godt overens med barna mine, selv om han prøver.. eldstemann i huset gjør ikke annet enn å krangle med han, og jeg holder ikke ut å høre på.. så ender med at jeg gir kjæresten kjefta! Må legges ved at alt har gått veldig fort føler jeg, gikk som alenemamma i 3 år og vant til å gjøre sånn jeg ville... Føler meg nesten litt innesperret, og jeg vet det er utrolig teit... for ingen grunn til det! Hvorfor skal jeg være så vanskelig? Prøver å ikke glefse til han, men får ikke til å la være... Det som er sykt er at så fort han er ute av synet, savner jeg han sykt mye... kjenner meg veldig forelsket når han ikke er hos meg, men når vi er sammen skal det lite til før jeg blir irritabel.... BLIR GAL AV MEG SELV!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå