Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på å fikse ute i gårdsrommet. Og vi har hatt tilhenger slik at det bare er å lempe oppi, og kjøre bort jord og røtter og kratt. Da har vi hatt tilhengeren stående i veieni 1-3 timer. Den hindrer da tilkomsten til 4 hus. Dvs, visst de lar vær å kjøre opp hele bakken, men svinger av 10 meter før gårdsrommet vårt, kan de ta en "omvei" som er 30 meter lenger.

Synst dere at vi er sære som synst det er greit at de 4 naboene må kjøre litt ekstra, eller mener dere at vi skal flytte bilen med tilhenger hver gang de skal inn?? Det spesielle er at det kun er 1 nabo som hver gang liksom skal gjøre seg vanskelig, og tuter og styrer. Vi har satt tilhengeren slik at de ser den før de er oppe hele bakken, og der er bare til å ta de ekstra metrene....

Sukk, har kjørt omveien flere ganger, og synst liksom at en gjør slik for naboene. Det er snakk om 2 dager, så 1 uke uten og så 3 dager til. Men føler nå at vi har litt anstrengt forhold til de naboene som visstnok synst vi skal flytte tilhengeren. Ikke noe kjekt, vi skal jo tross alt ha de til naboer.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke gå over til naboen og si at den og den dagen ønsker vi å ha tilhengeren der, går det greit?

Skrevet

jo, vi burde nok ha gjort det. Var bare det at vi gjorde det i ferien vår, fikk plutselig hjelp, og naboene var på jobb, og vi slutta av sånn ca kl 17 hver dag, så det var ikke mye de var hjemme i den tiden(men de lagte ståhei for det...). Tenkte på lapp i postkassen, men det ble litt teit liksom...

Skrevet

Synes ikke det gjør noe med lapp i postkassen heller jeg da :)

Er greit å ha et godt forhold til naboene så langt det går :P

Skrevet

Sant nok, bare jeg som synst det hadde vært rart visst de la noe sånnt i vår postkasse. Men riktig, kjekt med godt forhold. Vi skal begynne igjen om en uke eller to, så jeg får ta mot til meg, og snakke med de....

Skrevet

Ja, jeg synes du burde komme deg over og "informere" litt;) Det var liksom ikke snakk om bare én dag, og det er alltid greit å få beskjed om slike ting. Når noen sperrer gata her vi bor nå, er det mulig å kjøre tilbake igjen og kjøre inn fra den andre siden (dette er ikke en blindvei), men det er UTROLIG irriterende når folk ikke sier ifra om dette på forhånd. Dersom det skal vedvare noen dager, hadde jeg satt veldig stor pris på en liten notis i postkassa=) Ikke verre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...