Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg sitter og skriver ny samværsavtale, trenger noen justeringer nå som gullet begynner på skolen. Men jeg er ikke tilfreds med måten vi deler jula på. Hva gjør dere med samvær i jula? Vi har til nå delt jula i to, fra 23. til 27. og 27. til 1.1. Slik at det blir annenhver jul og nyttår. Men jeg er ikke sikker på om dette er den beste løsningen. Hva mener dere?
Tøysetipp Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Det spørs jo hva barnefar også ønsker. Vi deler jul og nyttår ettersom barnefar har fri, da han jobber helårsturnus. Vi håper å få til felles jul og nyttårsfeiringer om det lar seg gjøre. Ellers så synes jeg annenhvert år høres fair ut. En av dere har ham på julaften og den andre på nyttår.
Gjest Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Her har det alltid vært annenhver jul og nyttår. Har fungert flott det siden mor og far ikke har eller kommer til å feire disse høytidene sammen. (min samboers barn)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Barnefar har sagt fra seg samvær flere ganger (jul og andre ferier) pga egne snowboard-/festeturer i Hemsedal, så... Men ja, jeg tar jo hensyn til at det skal være rettferdig delt. For Adrians skyld.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2010 Ja, kanskje det er en grei løsning likevel. Men deler dere opp hele juleferien slik som oss?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 VI deler sånn som dere gjør.... det er greit, på en måte. Fordi jeg ofte jobber i romjula.. det som er ulempen er at vi reiser bort når jentungen ikke er her, så da blir det litt stress for å komme hjem til hun er tilbake. Men det går, enn så lenge!
Holly❄️ Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Regner med at jeg skal ha dem selv, hatt dem de to siste gangene. BF vil vel helst slippe, og glad er jeg for det, siden han ikke er noe spes interessert i julen, så ungene får jo ikke oppleve tradisjoner osv.. Har på papiret at vi skal ha hver vår jul osv, men det har altså ikke skjedd. Like greit for meg å ha dem
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2010 Ja, jeg blir ikke akkurat lei meg de feriene han gir fra seg Men jeg må skrive hele avtalen på nytt og derfor få med alle feriene på nytt Men da lot jeg det være slik det var jeg. Det er jo rettferdig fordeling. Når det først blir delt
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Vi deler ikke. Vi feier jul og nyttår sammen om pappaen er på norsk jord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå