Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Skulle virkelig ønske at mange skikkelige folk som sliter med å få barn fikk det istedenfor.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Ja, hadde det ikke vært fint å leke Gud...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Helt enig.. Største idioten på skolen har fått sitt fjerde nå. 2 av dem er i fosterhjem allerede... Burde vært tvangssterilisert ved fødselen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 JA, mammaen til tvillinger + et barn til på min datters skole ble fratatt barna nå i våres og nå er hun gravid igjen... Ble fratatt ungene pga bl.a. urene urinprøver og omsorgssvikt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Ja, verden burde vært forbeholdt perfekte mennesker. De som er drittsekker burde straffes og alle de snille burde belønnes. Og dib-damene skulle vært dommere og sittet på den endelige avgjørelsen om alle menneskers sjebne.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Ja, det var helt sikkert det HI mente....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Lurer jeg også på. Ser ikke på mennesker som sliter med lidelser og avhengigheter som grusomme. De er gjerne ansvarsløse, stakkarslige og ute av stand til å ta vare på sine barn. Grusomme mennesker mishandler sine barn fysisk, psykisk eller seksuelt. Er det det du mener så er jeg enig med deg. Det er trist at slike mennesker kan formere seg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 For den som trenger eksempler på hva HI mener så les en eller to om det trengs av VGs serie om barnemishandling i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå