Gå til innhold

Trist at grusomme mennesker kan formere seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig ønske at mange skikkelige folk som sliter med å få barn fikk det istedenfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en urettferdig verden.

Skrevet

Ja, hadde det ikke vært fint å leke Gud...

Skrevet

Helt enig.. Største idioten på skolen har fått sitt fjerde nå. 2 av dem er i fosterhjem allerede...

Burde vært tvangssterilisert ved fødselen.

Skrevet

JA, mammaen til tvillinger + et barn til på min datters skole ble fratatt barna nå i våres og nå er hun gravid igjen... Ble fratatt ungene pga bl.a. urene urinprøver og omsorgssvikt

Skrevet

Ja, verden burde vært forbeholdt perfekte mennesker. De som er drittsekker burde straffes og alle de snille burde belønnes. Og dib-damene skulle vært dommere og sittet på den endelige avgjørelsen om alle menneskers sjebne.

Skrevet

Ja, det var helt sikkert det HI mente....

Skrevet

Hva er "grusomme mennesker" da?

Skrevet

Lurer jeg også på. Ser ikke på mennesker som sliter med lidelser og avhengigheter som grusomme. De er gjerne ansvarsløse, stakkarslige og ute av stand til å ta vare på sine barn. Grusomme mennesker mishandler sine barn fysisk, psykisk eller seksuelt. Er det det du mener så er jeg enig med deg. Det er trist at slike mennesker kan formere seg.

Skrevet

For den som trenger eksempler på hva HI mener så les en eller to om det trengs av VGs serie om barnemishandling i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...