Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jenta mi har en del tynne gensre. Pleier dere bruke noe under de?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Pleier ha en tskjorte under, på morgenen kan det være litt kjøligere. så er det bare å ta av om det blir varmere
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Hvor gammel er jenta? Hvor i landet bor du? Hvilken årstid mener du?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Tenkte nå om sommeren. Hun er 4 år. Tenkte kanskje jeg kunne bruke det som en t-skjorte de dagene det ikke er så fint at det er t-skjorte vær. Var det en rar ide? Pleier dere ha t-skjorte under?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Ikke nå om sommeren. Tar med t-skjorte i barnehagen.Det gjør jeg med femåringen. Om vinteren bruker vi ullsinglet under tynne gensre. Da blir det akkurat passe varmt for et aktivt barn
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Nå om sommeren har jeg enten en t-skjorte under,om det blir varmere utover dagen,når hun er i bhg,da er det så enkelt og greit å vrenge genseren av:) Ellers om det ikke er sånn kjempevær,så har hun ingenting under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå