Gå til innhold

Dere som jobber redusert/deltid på kvelder og netter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva driver dere med?

Kunne tenke meg noe sånt for å kunne være hjemme litt lenger med de to yngste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jobbet som det før innimellom og det er selvfølgelig deilig med driksen, men vet ikke om jeg hadde orket det nå...

Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider og jobber 60% hvilende natt. Selve jobben er grei, men det er kjipt å være på jobb 3 kvelder og netter (i snitt) i uken. Barna må være i bhg klokken 07.00 om morgenen de nettene jeg jobber for mannen begynner på jobb 07.30.

Jeg begynner på jobb 09.00 så jeg reiser på jobb så fort barna er i seng og jeg har ryddet litt, mister en del av det sosiale livet og går ofte glipp av foreningene pga jobben.

Jeg vurderer å bytte jobb, men som sagt så trives jeg veldig med selve jobben og det jeg gjør mens jeg er på jobb.

Skrevet

Jobber 50 % stilling som nattsykepleier på en lukket psykiatrisk avdeling.

Skrevet

slitsomt til tider, men sover når poden sover og har i tillegg en grei svigermor, så da går det og verdt at jeg slipper å sende ham i barnehagen riktig ennå

Skrevet

Jeg jobber på et omsorgssenter for enslige, mindreårige asylsøkere. Jobber som nattevakt 78 %, men med tilleggene blir det godt med penger:)

Skrevet

Det hørtes ut som en interessant og krevende jobb, 21:46. Hva slags utdannelse har du?

Skrevet

jobber 50% natt på sykehjem.

Det tilsvarer 7 netter i måneden. Meget bra lønn i forhold til arbeidsmengden.

Kan anbefales på det varmeste! Masse fri og overskudd!

Skrevet

må legge til at jeg jobber våken nattevakt -ikke hvilende. Det er en vesentlig stor lønnsforskjell!

21:51

Skrevet

Jeg er utdannet sosionom, men det er ikke nødvendigvis et krav å være fagarbeider når man jobber som nattevakt der.

Det er en veldig interessant jobb. Herlige barn som kommer fra hele verden:)

21:46

Skrevet

Du som er rehnolder hva tjener du i mnd?

Skrevet

Noe sånt kunne jeg tenke meg, men jeg er ikke utdannet sykepleier.

Skrevet

21:51 her.

Jeg er hjelpepleier.

Det er en annen fast nattevakt på jobben som ikke har noen utdannelse. Hun jobber som assistent og får ca samme lønn som meg. På papiret har hun bare kontrakt for 3 mnd av gangen, men hun har jobbet der i alle år og er en del av oss.

Det er å foretrekke å ha utdanning, men ganske mange sykehjem har manko på folk, og ønsker assistenter uten utdannelse også!

Bare å ta kontakt med sykehjemmene i nærheten og hør om de har behov for folk. Det tipper jeg at de har:)

Skrevet

Tusen takk for fint, utfyllende svar! Ja, jeg tror jeg skal ta kontakt om noen måneder. Bor rett i nærheten av et stort sykehjem:).

Skrevet

Jobber 50% og får utbetalt 10.000

Skrevet

Ja anonym 22:26 var meg som var renholder altså.

Skrevet

Jeg har også jobbet som assistent på sykehjem. Veldig lett å få jobb som det, og med alt ekstra som man får når man bare jobber kveld og natt, så er lønna ikke så verst.

Hilsen reholderen lenger opp her.

Skrevet

Ja, det hadde vært perfekt for et års tid! Før jeg kan jobbe 100% med begge barna i barnehage:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...