Gå til innhold

Var jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har vert ute siden 9 i morgen, først hos mora til hal 2 tiden, han skulle være med når takstmannen kom kl 12. så reiste han til en kompis for og levere noe deler og hjelpe med en sånn nitro bil. i 5 tiden kom di ut her og vi ble med opp til fotballbanen mens de holdt på med nitrobilene(jeg og snuppa) vi lekte på lekeplassen, nå nettopp kom vi inn døra og sambo skulle tilbake og ordne videre, jeg sa til han at han kunne gjøre den tingen han skulle ferdig(ca 10 min) og så fikk han kjøre kompisen hjem og komme hjem selv. han skulle egngtli komme hjem rundt 4 -5 tiden fra denne kompisen. Greit ting aldri går som planlagt når det kommer til disse nitrobilene...

Var jeg urimelig? burde han få holdt på til di var helt ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i tillegg der oppe var broren, en annen kompis og veninna til xen til sambo....

Skrevet

Gjesp, så intetsigende.... Der gikk 1 minutt av livet mitt som jeg aldri vil få tilbake

Skrevet

"jeg sa til han at han kunne gjøre den tingen han skulle ferdig(ca 10 min) og så fikk han kjøre kompisen hjem og komme hjem selv"

Er du mamma'n hans, eller er han en voksen mann med dømmekraft og et forholdsvis oppegående intellekt?

Om det var slik du sa det til han, så synes jeg at du var urimlig, men om du sa at du hadde satt pris på om han var litt sammen med deg og barnet, og lot han selv få velge, så var det en helt grei ting å si.

Skrevet

Ganske forvirrende innlegg!

Har aldri forstått meg på forhold hvor kona må ta rollen som mor for mannen og gi han innetider osv.

En mann som ikke er sammen med meg fordi han vil det, men fordi jeg krever det er jeg da overhodet ikke interresert i å være sammen med!

Mannen min gjør som han vil, og en av de tingene han prioriterer er å være sammen med meg og familien. De gangenen han har lyst til å gjøre noe annet unner jeg det av hele mitt hjerte, akkurat som han gjør når jeg skal ut å "lufte meg litt" med venner.

Hvorfor i alle dager vil du tilbringe ettermiddagen med en mann som har tankene sine andre steder? Da må det være bedre med en rolig ettermiddag uten han? Forstår deg ikke...

Skrevet

Jeg konfronterte han med at han hadde vært ute i hele dag og at det var ikke dette han sa han skulle, det endte opp med at de begynnte og skru fra deler på den ene bilen pga noe gir greier... Og han skulle kjøre inn bilen sin men mesteparten av tiden gjorde han ingenting med bilen, satt og snakket med de andre.

Jeg er ikke moren hans, men at han sier til meg han kommer hjem i 4-5 tiden og jeg da sier nei til ei veninne som spurte om å finne på noe siden han snart kom hjem så blir jeg litt sur...

Hadde han sagt han kom hjem i 10 tiden fks, så hadde han vært ute til 10 tiden, men han sa han kom hjem i 4-5 tiden.. Og det han sa til meg i morges var at han skulle gå og levere en pakke på posten, være hos moren kl 12 når takstmannen kom og så ut og levere delene til denne kompisen og se om de fikk start på den bilen hans.

Hilsen HI

Skrevet

Jeg liker og være sammen med samboeren min og at vi er sammen som en familie, vertfall når det snart er bhg start, skolestart og jobbstart... Da blir det mindre tid sammen og synes da vi kan bruke tid sammen nå som vi har mye tid.

Hilsen HI

Skrevet

Sorry. Ramlet av jeg.

Hva f.. er en nitrobil ?

Dere høres ikke spesielt voksne ut, verken du eller din samboer.

Skrevet

var dette et engangstilfellet; ja du er urimelig.

Skrevet

Denne samtalen må du ha med mannen din....forklare han hvorfor du vil ha han hjemme. Hvis han fortsatt ikke vil være hjemme med dere så har dere et problem....et stort et.

Du kan ikke kreve ting av mannen din, han må ønske det selv.

Skrevet

Radiostyrt bil, bare den går på nitro...

Folk er forskjellige.. Barneselig kan vi være til tider:P

Men det er ofte han plutselig kan ta ting som en selvfølge, og ting tar lenger tid enn hva han sier... det er det som irriterer.. og at jeg må sitte hjemme med snuppa, kunne tente meg og komme meg ut en gang innimellom jeg også...

Hilsen HI

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Høres ut som dere tilhører en helt annen generasjon enn gamle meg på 36 år ;)

Aner ikke hva en nitrobil er, men det minner om "mekke moped sammen med kamerater" perioden kjærestene mine var i da vi var mellom 16 og 20 år..

Skrevet

det er hobbyen hans, og det er en halvårs hobby mer eller mindre.. Forstår han vil holde på med hobbyen sin..

Han vil jo være hjemme med oss også, men han tenker ikke at det er ikke så nøye om han er ute og farter 3 dager på rad og nesten ikke ser oss. og så slappe av hjemme igjen...

Han har ikke regler og jeg sier ikke når han må komme hjem, men jeg synes han kan informere om når han skal ting og når han kommer hjem, og høre om vi ikke har andre planer eller noe...

Slik som jeg sa, hadde han sagt han var hjemme rundt 10 tiden fks så hadde han kommet hjem da, men når han sier han er hjemme i 4-5 tiden så forventer jeg at han kommer hjem da, eller ringer og gir beskjed at han blir forsinka... Var jeg som måtte ringe han 4-5 ganger og høre hvor han ble av...

Det er like mye hans datter som min... så han kan ikke bare stikke av når han føler for det...

Skrevet

Han har et ansvar han også like mye som meg.. så blir feil han skal stikke av og gjøre som han vil når han vil!!!

Hilse HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...