Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jenta mi sliter utrolig mye med luft i magen. Hun er 4 uker gammel og får NAN mme (jeg kunne ikke amme.) Har prøvd Lifeline mage/tarm for barn som jeg har sett anbefalt her inne, og funket litt, men er nesten helt umulig å få henne til å drikke det (smaker skikkelig salt). Jeg prøvde minifom med førstemann for 5 år siden, men det hadde veldig lite effekt da, så er ikke helt overbevisst om at det hjelper denne gangen heller. Er det noen her som kan anbefale en reseptfri soya basert mme? Eller har noe andre råd? Ikke noe problemer med avføring eller gulping, bare disse luft plagene. Hilsen en fortvilet og utslitt mamma
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 minifom har vært rene vidundermiddelet for vår baby. Det er forskjell på dem, så ikke avskriv det før du har forsøkt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 vi brukte NAN H.A.1 funket bedre enn vanlig nan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå