Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Blir så forbannaaaa, jeg leser og leser på sidene deres, skjønner ikke at det skal være noe mer jeg må gi beskjed om/ordne, og så greier de likevel å påstå at jeg har JOBB når jeg faen ikke har jobbet siden fødselspermisjonen begynte, og jeg har sagt opp for leenge siden! (Dette ble også bekreftet OK av lokalNAV)Denne antagelsen fører altså til et par lusne tusen utbetalt i OS som liksom skal dekke ALLE utgifter. Prøver som en gal å skaffe meg en jobb så jeg kan slippe å være avhengige av NAV, ser ut som det ordner seg med en deltidsstilling, så slipper jeg vertfall å bekymre meg for om de idiotene har rotet enda mer, sukk. Fatter ikke at noen frivillig vil være en del av NAV-helvete!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Hør med arbeidsgiver om de har meldt deg ut av arbeidstaker registeret. Det kan faktisk være der feilen ligger...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Men så bra at det var surr fra Nav som skulle til for at du skaffet deg jobb! Dersom Nav hadde gjort som du mener de skulle, hadde du ikke skaffet deg jobb da og heller levd på andres skattepenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå