Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 hvordan svarer dere barna deres når de komenterer andre sine kropper i dusjen ? feks -hun hadde lange pupper.... -hvorfor har ikke hun hår på tissen....? -hvorfor har hun så masse hår på tissen..? -hun er tykk...(men ikke baby i magen) -hvorfor har hun pose på magen ...? stomi pose- hvordan forklare det svarer dere barna eller overser dere de ?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg sier at alle folk er forskjellige (ramser gjerne opp at noen er høye, noen er lave, noen har krøller, noen har lyst hår etc), og at det ikke er fint å hverken glo eller snakke høyt om andre folk.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Er dette en fase alle barn går igjennom? Har aldri opplevd det fra mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg svarer: -ja, noen damer har det. -hun har barbert seg. -hun barberer seg ikke. -ja. -Hun har en sykdom som gjør at hun ikke kan gå på do på vanlig måte. Da er det smart med en sånn pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå