Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Drukner i jungelen av ulike typer og merker... og har ingen erfaring selv. Tenkte kjøpe en til guttungen til vi skal ut og fly langt i høst. Noen som kan anbefale en? evt fraråde....
Gidder ikke! Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Ja! Vi kjøpte en tidligere i sommer og valget falt da på den som var testvinner. Den kostet 1700-1800 kr, vi hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe en billig en, men kvalitetsforskjellene var helt enorme. De som kostet litt over tusenlappen hadde skikkelig kornete og dårlig bilde, mens bildekvaliteten her var kjempebra! Philips portable DVD player PD7060 Anbefales.
Hufsla Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 vi har nextbase med 9 tommers skjerm. Det er jeg glad for, den er bahagelig å se på. Men så så jeg at du skal ut å fly, og min er det ikke batteri på... Så det må du iallefall følge med på! Og det bør vel helst være god batterikapasitet også.
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Takk for svar:-) Jeg dytter denne opp igjen i håp om flere svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå