Gå til innhold

forhold til feil mann!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette er ikke en situasjon jeg er stolt av... Jeg har ett seksuelt forhold til en gift mann...! Har ingen følelser for han, men er sekuelt tiltrukket av han og vi har ett totalt forhold som bare betyr sex, ett par ganger i uken... Har akkurat fått vite at kona hans vet dette, dette fikk jeg vite da jeg tilfeldigvis møtte dem sammen på byen... Han er godt gift å har ett bra forhold til kona si, å kona hans aksepterer vårt "forhold" jeg vet at han har hatt/har flere elskerinner... Å regner med hun vet om disse også... Angrer meg vell egentlig på at dette forholdet ble innledet, men føler meg nå så avhengig av disse stundene vi har sammen, selv om jeg skamme meg, da jeg vet han er gift!

flere som har vært i samme situasjon, hvordan kan en kone goddta at mannen har elskerinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? At du ikke har en "ulovlig" affære på gang (og dermed mister spenningen) siden kona aksepterer det, eller at du ikke har mulighet til å få noe ordentlig forhold siden han har en perfekt avtale med sin kone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...