Gå til innhold

Jeg er utrolig dårlig på å holde hemmeligheten min!


imsdal_84

Anbefalte innlegg

Til nå vet hele jobben min det, pluss to venninner. Tror ikke jeg klarer å holde kjeft til tolvte uke nei... Og til nå har jeg visst det i to dager selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheh... Æ e næsten like ille. 5 vænninne veit om det! :) E en klubb som samles en dag i uka. Å dæm veit at vi prøve, så klarte ikkje å lure dæm nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klare heller ikke å la være å si noe, så snart vet alle det:) Regner med at jeg forteller det til ungene etter UL 23 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å holde på en så god nyhet, ja! Med førstemann bare måtte jeg fortelle det til søstra mi og foreldra mine med en gang, og flere på jobb fikk vite det tidlig. Fortalte det til de andre i familien litt etterhvert. Nå er vi gravide med nr. 2, og vi har bestemt oss for å holde oss til 12.uke. Men søstra mi veit det - hadde ikke sjans til å la være å fortelle det til henne. Men ingen andre vet det, og det er ganske morsomt å ha en hemmelighet:) Er i 6.uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg gikk gravid fikk de fleste vite det altfortidlig.. ble mye mas og spørsmål..

andre gang venta jeg i 16 uker, og da var magen blitt såpass stor at jeg måtte si noe..

 

Denne gangen skal jeg vente så lenge som mulig også :) helst til etter ultralyden :)

 

Men jeg skjønner det er vanskelig å holde på hemmeligheten altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er 5 veker på vei(6. svangerskapsveka i følge BiM)..og ikveld sa eg d til søster mi...og faktisk så angre eg litt.. Hu syns jo d va kjekt, men d føltes så rart å sei d. Likevel så skade d jo ikkje om familien veit det..skulle d skje noko, hadde alle fått vita d òg. Jaja..gjort e gjort..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...