Gå til innhold

Hva skjer med meg....jeg har det ikke bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aldri glad lenger.... De eneste gangene er når jeg er med ungene. Ellers er jeg bare trist eller likegyldig. Fungerer, smiler, er sosial på jobb, osv. men selv om jeg ler, så er ikke hele meg med på det.

Jeg går med en voldsom utrygghetsfølelse mye av tiden. usikker og utrygg. Vanskelig å stole på noen. har en flott samboer, men krangler mye fordi jeg overreagerer på ting som "ikke er noe", og lager drama.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette ordentlig. Men hva kan jeg gjøre? hva for noen grep kan jeg ta for å få det bedre igjen? Nå føles det som om jeg bare sleper meg gjennom dagene, alt går på rutine. ikke noe glede igjen i noe...

Hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror nesten du er meg så jeg kan ikke hjelpe deg

Skrevet

hjelp!! skulle tro det var meg du skrev om... sliter med akkurat det samme! (hjelper jo ikke deg stort desverre, da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre selv.)

Håper noen har noen geniale råd til oss =)

Skrevet

Jeg vil også ha tilbake gamle gode meg som var blid og lo ofte..

Skrevet

Hjelp, kunne tro du var meg?!!

Andre som også føler det slik visst her..

Kansje vi kan starte vår egen terapi gruppe her?!:)

Skrevet

Finn en terapiform som passer for dere. Jeg går til reading. Er perfekt for meg :)

Har funnet tilbake til lykken.En lykke bare jeg kan gi meg selv uavhengig av mann, økonomi, venner og barn.

Skrevet

Dette er depresjon.... kom dere til legen og fortell åssen det faktisk er.. Jeg var der mange ganger før jeg turte å si sannheten, tok på maska og smilte og sa at alt var bra..

da jeg endelig tilstod at ikke alt var bra, fikk jeg anti depresiv, kanskje ikke det beste alternativet, men det fungerte ihvertfall, nå etter litt over et halv år, har jeg sluttet med tablettene og fungerer mye bedre... Har tilbakefall enkelte dager, men kommer meg opp igjen selv.

det er ikke greit å ha det sånn.. viktig å snakke med de rundt deg også, mann, familie, venner.. Dess mer åpen du er vil du erfare at det er flere som har slitt med dette en eller annen gang... Ikke steng deg inne oppsøk hjelp. Både for din egen og barnas skyld...

er nok mange terapiformer som også fungerer, men de er ikke like tilgjengelige alle steder...

Lykke til

Skrevet

Kanskje vi må ha fellesterapi ja, hehe :)

Neida. Men mener du det er depresjon? jeg ser lixom for meg at det er mer dramatisk...

jeg har bestilt meg en time hos en privatpraktiserende psykolog... håper han kan hjelpe meg....

HI

Skrevet

Jeg tror diagnosen din heter sliten småbarnsmor;)

Det er veldig normalt å ha det slik når man har en hektisk hverdag med barn. Du kan selvsagt gå til legen og forklare problemet ditt, men jeg tror ikke antidepressiva er svaret for deg.

Kanskje du skal begynne å tenke mer på deg selv? Finne på noe morsomt uten barn hvor du slipper ansvaret for dem.. Skaff en hobby slik at det blir litt rutine på å komme seg bort fra huset! Og ikke ha dårlig samvittighet for hus og barn, du er et menneske som trenger å se annet enn jobb, barn og hus!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...