Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Kjøpte en nydelig velur kjole til minsta på Benetton i dag. ;o) Legger dere på den summen når dere handler til barna deres eller billigere eller dyrere? Bare kjekt å høre.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Grei sum om du begrenser deg til et par kjoler i året. Til den prisen får du noe som holder en stund. Har dere masser av kjoler som blir lite brukt er det for mye, men da er jo for så vidt alt for mye.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Har en treåring og en femåring, jeg kjøper skjeldent klær som er så dyre. Mye salg og billigklær.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Absolutt ikke. Ser på det som ganske rimelig- her i huset går det mye i Burberry, Baby Dior, Bonpoint og Jacadi- da ligger kjolene rundt 1000 lappen til lillepia.. Kjøper også mange rimeligere ting, f.eks H&M, Benetton etc, men kjøper generelt det jeg syntes er pent, uavhengig av pris.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Jeg kjøper heller 2 dyre fine kjoler jeg og lillejenta er superfornøyd med enn 5-6 billige som er fine, men allikevel ikke "helt" der... så 239 synes jeg er en helt grei pris.. når det kommer til klesplagg generelt bruker jeg å kjøpe dyrere plagg i type skjørt, kjoler etc som kan brukes over lengre tid.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Tja, på kanten... Kjøper sjelden hverdagskjoler til over 199... I dag handlet jeg på salg, fikk 2 kjoler til 110 kr:)))
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Syns ikke det er dyrt, men kjøper sjelden så dyrt selv. Var heldig å dumpe borti salg på benetton i Trondheim i ferien , så da ble det litt handling.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Kommer an på hvor små "de små" er :-) Jeg synes det er bortkastet til babyer på under 8-9 mnd, altså de minste størrelsene der de vokser så fort ut av klærne at man bare får brukt plagget 1-2 ganger. Unntaket må være om de skal ha det til noe spesielt, f.eks bryllup. For større babyer og barn så synes jeg det er en ok pris så lenge man tror man får brukt den noen ganger. Har selv kjøpt en fin (som i fin-fin) kjole i str 80 til vesla for nesten 300 kr som hun alt har brukt 4-5 ganger og kommer til å bruke minst 3-4 ganger til, kanskje enda flere siden hun er så liten at den nok vil passe lenge enda. Vi har hatt, og har videre, mange store dager i familien i år.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Jeg synes ikke det er dyrt i seg selv, nei.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Syns overhodet ikke det er dyrt for en kjole! Litt overrasket over at så mange syns det er dyrt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Hun er ikke så liten. Blir snart 4 år. Så plagget kan jo brukes et års tid. Kanskje mer. Så er vel ikke så ille pris. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå