Gå til innhold

Vurderer og kjøpe meg 7-seter, noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå en Ford Fokus stasjonsvogn med 5 seter. Har en sønn på 1,5 og venter tvillinger med termin i februar 2011. Ser mange fordeler med og ha en 7-seter. Eneste er om økonomien tillater det..

Isåfall har jeg også behov for et bagasjerom stort nok til tvillingvogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter nr 3 nå snart og de 2 eldste er 4 og snart 3 år..Vi har kjøt oss en 7 seter. Ford galaxy 2007 modell. Jeg er veldig fornøyd. Det stor plass i den noe vi trenger når vi har en stor hund. Den vil du få plass til en tvillingvong i pluss mye mer..

Men den koster litt, vi betalte litt over 300 000 for en 2007 modell.

Skrevet

Hei! :-)

Mercedes Viano/Vito 2005 mod.har vi 9 seter og er storfornøyde! :-)

Vi har den lengste 9 seter, ( finnes i 3 lengder ) og finnes som 8 seter, og det er god plass til vogn bak! :-)

Det er 3 seterader, setene er regulerbare, fram og tilbake, og ryggen kan reguleres, kan ta ut enkeltseter etter behov, og alle har 5 punks bilbelter!

Vi har 3 barneseter, og det er good plass mellom seteradene! :-)

Lykke til med bilkjøpet! :-)

Skrevet

Vi har kjøpt en VW Touran... GENIAL BIL. Masse små rom til bleier, våtservietter, smokker osv. God plass til barnesetene. ELSKER NYE BILEN MIN!!! Er 04 modell - og kostet ikke så mye som andre 7 setere!

Skrevet

Og vw sharan har 2 innebygde barneseter... (for de barna som sitter selv, ikke baby) GENIALT!

Skrevet

Vi kjøpte ny Ford S-Max nå i sommer. Fantastisk bil, men kanskje litt dyr, men finnes mange fine brukte da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...