MM+3 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Dere det klaffet for i 1pp, kan dere fortelle litt om hvordan dere gikk frem? Hadde dere sex hver dag eller annen hver etc? Fulgte dere noen andre tips? Vi begynner 1pp nå, så tar imot alle råd! *Spent*
ungmortil3 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Vi bare sto i rett og slett . Prøvde og ha sex så ofte som mulig.
Høstspire 2011 Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Vi hadde sex ganske ofte, og i tillegg lå jeg i ca 20 minutter i senga etterpå med en pute under rumpa. Det virket utmerket for oss:)!! Lykke til!
Fleur Delacour Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jepp, sex kvar dag! I alle fall dei første 5-6 dagane, så var det vel annankvar...ellers prøvde eg litt halvhjerta på kjerringråd om å drikka salvie-te og bringebærblad-te. Og låg med pute under rompa i minst 1/2 time etter sex! Holdt oss unna alkohol i dei dagane også, eg held meg jo sjølvsagt unna alkohol framleis...
Gjest ibla Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Hvis dere har sex i dagene omkring eggløsning, er det ikke så mye mer å gjøre:) Sjansene er gode for å treffe, men samtidig er det mye som skal klaffe for at det skal bli et barn utav det, så en dose flaks trengs nok også. Vil først og fremst råde dere til å ikke stresse. Hvis dere er et par som pleier å ha sex hver dag så fortsett for all del med det, men ikke hvis det ikke frister:) Vi har realtivt sjelden sex, men har blitt lett gravide likevel. Første gang uten at det var meningen ("sikker periode", dvs sex fant sted i god tid før el - trodde vi he he), andre barnet var planlagt, og det tok oss 3 mnd å bli gravide. (mistet en gang, deretter gravid etter 3 mnd igjen). Denne gangen traff vi på første forsøk, med kun et samleie på (tydeligvis) riktig tidspunkt. Tror det viktigste er å ikke stresse, lytt til kroppen så har man ofte mest lyst når det lønner seg mht befruktning også Lykke til, og ikke mist motet om det tar noen mnd!
Vilhaentil! Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Vi hadde bare sex 2-3 ganger 1pp men ble gravide allikevel. Tror også at du vil når det er rette tiden.. Ihvertfall er det sånn for noen. Men bruker du eggløsningstest så er du jo helt sikker på at du treffer på tiden ihvertfall. Men jeg tror også noen bare er mer fruktbare sammen og blir lettere gravide.. Dette er min 4 graviditet og vi har aldri brukt mer enn 8 uker før spiren satt:) Lykke til!
Karolili Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Prøvde dagen etter at vi bestemte oss, uten å telle noe som helst, og det holdt med den ene gangen.
AO3 Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Fulgte ingen tips, hadde heller ikke sex spesielt ofte pga utslitt respektive sykdom (i første og andre svangerskap). Har blitt gravid i 1pp begge ganger. Har hatt sex rundt EL, rett og slett! Både samboeren min og jeg merker når det er.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Hadde sex en helg, tydeligvis hadde jeg el, var midt imellom menstruasjoner. Typen jobber på båt, så fikk besøke han den helgen, så hadde sex både morgen og kveld. Trengte visst tydeligvis ikke mer! Lå en liten stund etterpå med pute under rumpa, mulig det hjalp til..
gullis og snuppis Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Da vi bestemte oss for å prøve på nr 2 gjorde vi først ikke noe spesielt. Hadde egentlig sjeldent sex. Kanskje en gang i uka, men traff nok el (el-slim), og ble gravide i første pp. Mistet imidlertid, og bestemte oss for å prøve igjen med en gang. Hadde da sex annenhver dag, og ble gravide i første pp på nytt. Med første barnet måtte vi imidlertid prøve noen måneder. Gikk på p-piller før nr 1, men ikke før nr 2, så mulig det gjorde at jeg lettere ble gravid med nr 2..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Tok ut spiralen ett par dager etter eggløsing så når mensen kom var det bare finne eggløsningdagen kose seg ett par dager så BLINKSKUDD =0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå