Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Forbasket altså!!! Mannen min skal sterilisere seg nå- vi er begge enige om at vi ikke skal ha fler barn... Nå skulle jeg hatt mensen en av dagene, men har en ekkel følese av at den ikke kommer gitt:( Blir så lei meg, for dette var IKKE planlagt! Har brukt kondom nå siden han skulle sterilisere seg og jeg stoler ikke 100% på piller (av erfaring) Skal ta en test i kveld, men er nesten sikker på at den slår ut. Har gått med murringer i noen dager nå, men ingen mensen. Akkuratt som med de andre svangerskapene.... Kjenner jeg er helt skjelven og småkvalm av hele situasjonen! Har fortalt mannen min, men er jo ikke han som må utføre en abort så blir jo ikke like ille for han.... Åååååååå- skulle ønske jeg var mann så hadde jeg sluppet å ta denne drittavgjørelsen! Nå blir det ikke sex på mannen min på veldig lenge! Blir jo gravid bare han ser på meg:(
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 uff, så kjedelig ikke moro å bli gravid hvis man ikke ønsker det... Jeg er prøver selv, og skulle ønske jeg satt her med spire nr 2 nå! Krysser fingrene for neg. test på deg iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå