Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Merket at jeg hadde gått opp noen kilo, så fant ut at jeg måtte skjerpe meg. Kutte ned på sjokolade og andre usunne ting. Prøvd å være flinkere med maten. Det har nok sklidd ut litt innimellom. Men, når jeg veide meg i dag, så hadde jeg gått opp enda 3 kg!!!!! Hva skjer??? Jeg har hatt stabil vekt i åresvis, og nå bare går jeg opp og opp, selv om jeg prøver å ta meg sammen?! Har jeg kommet opp i en "magisk" alder eller??? Blir 28. Trenger hjelp før jeg blir smellfeit!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Bli bevisst på hva du spiser og mengden, begynn å trene! Kutt ut sukker, uansett vekt er det best for kroppen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Prøver virkelig å være mer bevisst nå om dagen, og skal spise minimalt med sukker. Det jeg funderer på er at jeg har holdt samme vekta i mange år (riktig nok noen kilo for mye, men alikevel stabil), og nå plutselig bare fyker vekta oppover, jevnt og trutt! Merker det jo både på kropp og klær også, og selvtilitten daler. Hvordan kan det skje, etter at vekta har vært sånn nogenlunde stabil lenge? Får helt panikk her, jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Ta en blodprøve! Google stoffskifteproblemer og se om du har flere symptomer.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Homonelle endringer? Hva mener du? Er ikke sååååå lenge siden jeg tok blodprøver, og da ble det også tatt i forhold til stoffskiftet. Var ok da, men... Dette kan da ikke være normalt, eller? Hi
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Det er alderen, starten på forfallet... Det skjer med de fleste damer, og menn. Etterhvert som man blir eldre så må man passe mer på hva man spiser og trene mer for å holde kroppen ved like enn man gjorde som yngre.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Anonym 19.53 sier hva jeg mener med hormonelle endringer, helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Ja, jeg innbiller meg liksom at det er alderen... Men, pokker altså, vekta har gått KJAPT opp i det siste, på kort tid. Det ser IKKE bra ut Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå