Gå til innhold

Hjelp...har så vondt mellom magen og puppene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt forferdelig, trodde virkelig ikke det kunne gjøre så vondt!

Lille mini sparker oppi ribbeina + at huden føles innmari sår på det lille området som er igjen mellom mage og pupper..

Noen andre som har det sånn??

River av meg bh med en gang jeg kommer inn døra.. Det hjelper litt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Æsj ja, jeg vet så veldig godt hvordan du har det! Huden har blitt så øm at jeg nesten ikke har følelse der lenger.. Nevnte det for legen, hun kjente litt og trykka litt (AU!!) og konstanterte et bristet ribbein! Jaja, hva skal man ikke gjennom sier jeg bare.. Er forresten 37+0, og kommer til å dø hvis jeg går helt til termin..hehe

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Godt å høre det er flere:) Jeg er "bare" 34 uker , men skal ha planlagt keisersnitt 15.sept. Det føles som en evighet hvis jeg skal ha så vondt, føler nesten ikke at jeg får puste.. Er ikke like vondt hele tida da, men...

Legen din mente ikke det var noe unormalt da eller? Luer på om magen min er veldig høyt opp?? den er i hvertfall veldig stor:) Liten plass igjen mellom magen og puppene altså:)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Begynte vel å gjøre vondt rundt uke 33/34 hos meg også! Magen min er ikke spesielt høyt oppe, men junior ligger å presser rompa opp under den ene siden helt der oppe, så ribbeina mine blir "bøyd".

Legen sa det var ikke så ofte det skjedde at ribbeina faktsik bristet, men var veldig vanlig å bli så sår og øm der at man kunne bli desperat til tider! hehe! Men kan jo være greit å nevne det for legen din på neste kontroll bare for å være sikker på at det ikke er noe annet!

15 september ja, det går sikkert kjempefort, ukene fra 32 til nå har egentlig bare flydd av gårde, selv om det føles ut som en evighet allikevel, hehe! Legene trodde ikke jeg ville gå lenger enn 34 uker, så jeg overrasket dem alle..

Må være rart å vite at akkurat den datoen kommer gullet deres da :D kunne ønske jeg også hadde en sikker dag, for nå er jeg drittlei, og hadde vært godt å ha en dag å se frem til :)

Skrevet

Å jada jeg vet hva du mener. Hadde det i forrige svangerskap og samme nå. Huden føles nesten solbrent. Jeg må bare rive av meg bh og ha en løs trøye på når jeg er hjemme.. Og dessverre ingen trøst å komme med, for det er ingenting å gjøre med det. Fikk noe å smøre på sist, husker ikke hva, men det hjalp ikke uansett. Men var borte rett etter fødsel.

Skrevet

Takk for svar begge to:)

ja at huden føles solbrent var en god beskrivelse.. så innmari sårt..

I stad gjorde det vondt å smøre med body lotion:)

Jeg må i hvertfall anskaffe meg en bh som ikke strammer så innmari som den jeg har hatt i dag!

Uansett godt å høre at det kanskje ikke er helt unormalt i hvertfall..

Kanskje kommer det noen gode råd? :)

Skrevet

Solbrent ja! Men solbrent muskel! Under huden... ah.. prøver å massere og massere men ingenting hjelper. Må bare bytte stilling og strekke på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...