Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Nok en gang så har jeg forspist meg på godteri jeg spiser så fort at jeg ikke merker at jeg er sprengfull før det er alt for sent og jeg får sykt vondt i magen! Først har jeg spist middag, så jeg er jo egentlig mett, men så kaster jeg meg på godteskapet og stapper i meg MASSE godterier. Jeg gir meg ikke før det er tomt, og da blir jeg dårlig. Ender alltid opp med at jeg må kneppe opp buksene for å slippe ut magen og legge meg rett ut på sofaen, jeg kommer ikke til å klare å røre meg stort resten av kvelden! Nå ligger jeg på siden og magen buler ut (lekkert!), jeg ser helt seriøst ut som om jeg er minst 6 mnd gravid - det er helt sykt! Jeg er ikke overvektig egentlig, men jeg kan jo (som mannen min sier) veldig fort bli det Jeg har jo ikke kontroll!!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 JA! hvis du fortsetter slik så blir du overvektig, det kan jeg love deg! Jeg har vært der, og jeg vet at kroppen blir ødelagt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Oi, hvorfor vil du deg selv så vondt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå