Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 23 opplever jeg nå noen vanvittige smerter i området ved kjønnslepper/innside lår/lyske på begge sider. Jeg klarer å gå 10 meter og da blir smertene så intense at jeg må sette meg. Da forsvinner de.

Hva kan dette være som gjør meg så ubrukelig. Jeg kan jo ikke bare sitte rsten av svangerskapet heller, er jo ganske lenge igjen.

 

Kan det være bekkenløsning eller er det mest nederst i ryggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok høres ut som du har fått bekkenløsning. Har selv samme problemet og fikk bekreftet bekkenløsning hos manuellterapeut i dag. Vil anbefale deg å få det sjekket slik at du kan behandling og råd i forhold til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...