indigo25 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 I uke 23 opplever jeg nå noen vanvittige smerter i området ved kjønnslepper/innside lår/lyske på begge sider. Jeg klarer å gå 10 meter og da blir smertene så intense at jeg må sette meg. Da forsvinner de. Hva kan dette være som gjør meg så ubrukelig. Jeg kan jo ikke bare sitte rsten av svangerskapet heller, er jo ganske lenge igjen. Kan det være bekkenløsning eller er det mest nederst i ryggen?
novemberlykke Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Det kan nok høres ut som du har fått bekkenløsning. Har selv samme problemet og fikk bekreftet bekkenløsning hos manuellterapeut i dag. Vil anbefale deg å få det sjekket slik at du kan behandling og råd i forhold til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå