Gå til innhold

Utrolig hva dere vet om naboen(e)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hva mine naboer heter, hva ungene heter, hvilken bil de har, hvor de jobber og ett par andre småting.

Jeg blir til stadighet forundret og mer eller mindre sjokkert over alt dere vet om naboene. Hva de bruker penger på, hvor mye de røyker, at de prater i telefonen sent og tidlig, hva barna deres spiser til kvelds, på hvilke klokkeslett de utøver ulike aktiviteter innenfor husets fire vegger osv osv.

Hva er det dere driver med? Sitter med fire ulike kikkerter og snoker til alle døgnets tider??

Glad jeg ikke er nabo med mange av dere da jeg har lite tilovers for nabo-stalking....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha Good one!:)

Her vet jeg hva naboene heter, hva slags bil de har og når de reiser om morgenen og når de kommer hjem. Hvor de reiser, det driter jeg i! Eneste grunnen til at jeg vet det er jo fordi jeg ser bilen! og vi bor i rekkehus!

Tenk dere disse nabo-stalkerene som vet alt om naboen i eneboligen nede i veien, om de skulle bodd i rekkehus! Hjelp, da hadde de vel visst når naboen gikk på do også!

Har ingen interesse av å vite mer enn det jeg gjør ,de er naboene mine, ikke bestevennene jeg har kjent hele livet!

Skrevet

Jeg kikker gjennom persienne fra vårt mørklagte soverom og spionerer på dem. Har sett dem nesten nakne en gang. Bruker kikkert av og til.

Skrevet

Jeg vet mye om vår ene nabo, da han er en veldig god venn med min mann. Da får man vite det meste etterhvert som årene går. Godt å ha slike gode naboer, som man kan stole på.

De to andre naboene rundt oss vet jeg ikke stort om. Bare det jeg hører fra andre i bygda.

Kan jo være at andre enn deg har et godt forhold til naboene sine vet du. At man blir kjent med de. Venner er godt å ha.

Skrevet

Forskjell å ha en god tone med naboen og være kjempe close da! ikke alle har behov for å være bestevenn med alle naboene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...