2010 Mammaen Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Er det vanlig? Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en egen gave til gutten vår. Trodde ikke det var vanlig, men mulig jeg tar feil? Hva har dere andre jenter gjort? Mannen min åpnet konto og satt inn 15000 kroner (mynter han hadde spart i svangerskapet) da gullet ble født og hadde ikke tenkt på noen annen fødsels/dåpsgave. Hva tenker dere andre?
rosa og en blå Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 vel. då he vel ungen fått ei stor gave. vi kjøpte smykketil både gutten og jenta. tenkte det kan vær gøy for de å ha et smykke vi har kjøpt når de va små. (eg er litt psyko der, for tenker at de skal ha minne om vi dør tidlig ifra de)
___ Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Vi betalte et livsvarig DNT medlemskap til dem. Skulle de først ha det, som vi gjerne ville, er det greit å gi det så tidlig at de får valutta or pengene. Om de kommer til å tenke på det som "dåpsgave" er vel heller tvilsomt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Avstøpning fra Lifestone blir fra oss.
ToillSjur Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Vi kjøpte TOBB medlemskap og OBOS medlemskap. Sånn at de har det den dagen de skal kjøpe seg leiligheter.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Nei, vi kjøpte ingenting. mannen og x kona hadde gitt 2000 eller noe til deres sønn da han ble døpt så da gjorde vi det samme til vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå