Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har hørt noen anbefale Glomstadbukta ved Mjøsa som en bra badeplass. Noen som har vært der, og kan fortelle noe mer om den? Greit for barn også der? Lett å gå ut i, eller skarpe steiner?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg bor på Gjøvik, men har aldri hørt om Glomstadbukta?? Hvor er det? Jeg anbefaler for øvrig vikodden eller bråstad, sandstrand og fin bunn, kjempefint for barn!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Jeg er også fra gjøvik, har aldri hørt om den plassen.. Men anbefaller også bråstad. Eller fastland hvis du syns mjøsa er kald. Der er det veldig fint for barna.
2 små og en undulat Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 http://www.naturistnet.org/main.php?page_id=761 Hvis det er denne stranda du mener, så har vi ikke badet der, men grillet på varme sommerkvelder. Forøvrig går vel denne stranda under navnet "nudiststranda" på Gjøvik? Når vi skal bade pleier vi å dra til Sillongen (Tjern). Mjøsa er så kald, men vannet på Sillongen er godt og varmt og det er veldig barnevennlig der:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 glomstad er dæ vi kæller bråstad eller nudisten ja :-p
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Vi har hytte på Lena, og vi og drar stort sett på Sillongen. Men i de siste årene har vi også vært på en annen strand innimellom. Husker pokker ikke hva den stranda heter, men barna stortrives der. Er på en campingplass på Kapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå