Gå til innhold

noen her som ser på 7th heaven på TV2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har kommet til skade for å få med meg dette noen ganger nå når jeg er i perm.

Er det bare jeg som synes hun Lucy er ei jævla megge?? stakkars han kjekkasen som akkurat har giftet seg med henne og smelt henne på tjukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det når det gikk første gangen. Episodene er vel minst ti år gamle. Syns jeg husker hun gikk gjennom en merkelig personlighetsperiode ja. Irriterende vri eller nye manusforfattere, heter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle sesongene en del ganger.. Er en koslig serie selv om de er perfekte, eller prøver hardt for å ikke være det.. :P

 

 

Ja, Lucy er litt på tuppa.. Og Kevin er ganske kjekk.. :P Bare vent til siste sesong, da er hun enda verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De startet vel som tilsynelatende perfekte, men innen siste sesong slutter har alle som en klart å totalendre verdisyn, personlighet, eller bare gjort noe grusomt dumt. Merkelig serie, men fascinerende nok egentlig. i alle fall den gang jeg så den og var ung nok til å bli oppslukt av slike serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den serien har gått i mange år nå. har intrykk av at alle i mammaperm får dilla på den serien. og home and away....

Skinnhellig familie der hver episode har sin moralpreken på slutten, det er utrolig at de klarer å få oss hekta. De har jo et helt sykt forhold til sex.

Lucy er ei megge ja, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...