Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 I hodet mitt altså Er bare SÅÅÅÅ gravid!!! Haha Men har egentlig ingen tro på at det har klaffet denne måneden siden vi egentlig ikke har prøvd. Men har jo "masse symptomer" allerede Hehe
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Hurraaaaaa! hehe Håper du har rett. Vi prøvde leeeenge, men det klaffet først når vi xD
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 -ikke prøvde mer. (dumme touchpad og støtteputa mi kræsja og sendte ut før jeg fikk fullført.. hehe)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Hadde vært morsomt det skal til gyn neste uke og ta innvendig UL...kanskje det kan vises på UL da? Eller for tidlig tro? Venter mens en gang i løpet av neste uke...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg håper du har rett! For oss klaffet det den måneden jeg absolutt ikke trodde det skulle skje, vi tok det hele litt rolig den måneden. Kanskje det som skulle til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Er nok litt tidlig, men er du heldig ser de en miniprikk som kan antyde om du er elle rikke er gravid. Krysser fingrene for deg! xD
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Men jeg er jo ikke av de mest fruktbare her på jord ser det ut til... Brukte jo over 2 år på førstemann. Så det skal vel mye til for at ting "bare skjer" her regner jeg med... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå