Gå til innhold

Forteller ting til mannen/samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om venninner som forteller ting til partneren sin???

Ting om venninnens liv etc.???

Har ei venninne som gjør det, og jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å fortelle alt om mitt liv til henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som også gjør det. Når jeg sier at dette må hun IKKE si videre til noen, for det er privat, så kommer hun noen dager og sier..:

"Ja XXXXX synes også synd i deg..Jeg fortalte det til han, du vet jo at han ikke kommer til å si det til noen..."

Men selv så pleier hun å si til meg om ting hun vil jeg skal holde for meg selv: "IKKE si dette til samboeren din."

Skrevet

Spørs hva det er og hva slags forhold de har til mannen min, men hemmeligheter holder jeg kjeft om. Mannen min har på sin side mer problemer med at opptil flere av venninnene mine mer enn gjerne betror seg til ham om alt tenkelig, alt fra problemer med sexlivet til kjærlighets sorg..hehe....han er godt likt, til tider synes jeg det blir litt for mye av det gode selv, men vet i det minste hvor jeg har ham, selv om enkelte venninner henger som slips rundt halsen hans når de er her på fest da...

Skrevet

Jeg synes det virker litt barnslig jeg. At det er mannen/samboeren hennes gjør det ikke noe bedre. Om noe er privat mellom dere, så bør hun respektere det. Så får du heller la vær å si ting til henne. Hva om hun får/har en annen venninne som hun stoler helt på, kan du da stole på at hun ikke deler videre dine hemmeligheter dit også? Sånne mennesker er rett og slett ikke til å stole på! Finn en annen om du trenger noen å betro deg til!

Skrevet

jeg har ingen problemer med at venninnene mine forteller ting til mannen sin. Det er da helt naturlig. De aller fleste i min vennegjeng gjør dette.

Skrevet

Uten begrensninger? Da tyder jo det på at du selv begrenser deg i hva du sier til venninner, slik som hi her blir rådet til. Hadde ikke likt det om en mann visste om mine hemoroider, eller brystbetennelse eller noe slikt, så da hadde jeg blitt sur om en jeg stolte på delte det videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...