Gå til innhold

Driver samboeren min med noe muffens? Mistenker at han sletter sms fra mobilen sin...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har "full" tilgang til mobilen hans, men mistenker at han sletter sms for å skjule noe for meg. Mobilregningene vår kommer i samme konvolutt, så jeg kan lett se at han sender flere sms enn det som ligger i inn- og utboks på mobilen hans...

En dag da jeg snakket med han i jobbtelefonen hans, hørte jeg at han fikk melding på privatmobilen hans, og derfor sjekket jeg den da han kom hjem. Jeg visste jo klokkeslettet da sms-en kom. Det var ingen sms der.. Kjenner at jeg blir mistenksom.

Har tidligere ved tilfeldighet sett på jobbmobilen at han ha sendt meldinger med ei dame han traff gjennom jobben, så jeg har fått litt vann på mølla, kan du si.

Burde jeg ta det opp med han?

Hva synes dere? Jeg vet at man ikke bør snoke i hverandres mobiler, men han har også full tilgang til min og det er virkelig ikke noe problem for meg. Jeg sletter ihvertfall ingenting...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger vel ikke være noe mer enn at han rett og slett ikke sparer på alt som heter meldinger?

Kanskje han sletter etter hvert for å spare seg bryet med å slette flere titalls meldinger senere? Så lenge du har tilgang, så kan du jo se hvilke numre han har brukt sist til å sende sms til, og du kan også se HVEM som er i KONTAKTLISTA på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du må snakke med han. Og slutt å luske rundt å sjekk mobilen, selv om du har full tilgang. Jeg har også full tilgang til mobilen og mailen osv. til samboeren min, men sjekker det aldri. Må jo stole på hverandre i et forhold. Og om du har grunn til å ikke stole på han må du SNAKKE med han. Uten kommunikasjon er vel ikke forholdet verdt mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har halve bygda i kontaktlista... og har en jobb som gjør at han er rundt overalt og treffer nesten samtlige jevnlig...

Han sletter ikke konsekvent etterhvert, ihverfall, for sms fra meg, eksen, ungene og de aller nærmeste ligger der.

Jeg vet ikke hvordan jeg finner hvilke nr han har brukt utenom de han har ringt, eller som har ringt ham...

 

Leiter ikke etter noe å ta han på, heller bare forklaringer på ting og tang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han blir plagd med reklame-sms... Det får vi innimellom. Ja til radio og alt mulig sånn dritt. De blir ihvertfall sletta med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ro ned!

 

Ikke stress med å sjekk mobilen hans! Jeg sletter meldinger jeg får jeg også, med mindre det er noe spesiellt, eller noe koselig fra mannen.

 

Jeg kan også sjekke, men det gidder jeg ikke. Og ja, vi har hatt våre runder med "utroskap" på nett og sms, men nå er det slutt. Jeg stoler på han, og han stoler på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gå inn på meldingslogg og samtale logg...da kan dui hvert fall se hvem han har fått mld av og hvem han har sendt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg rydder i innboksen på mobilen min sletter jeg ikke mld som inneholder ting jeg må huske eller mld fra mannen som er søte eller litt på kanten. Kan hende han også går over og sletter bare det han ikke synes han har brukt for.

 

Jeg og mannen forteller heller ikke hverandre om hver eneste melding vi får eller sender. Lurer jeg på noe så bare spør jeg. Anbefales:)

 

Liker å tro at de aller fleste klarer å ha kontakt med det motsatte kjønn uten at det er sex eller forhold i bildet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden. Er det noen smser til/fra mannen din som du ikke får lest? Nei, det kan du selvsagt ikke godta. Du må nok SNAKKE MED HAM. Han har nok kontakt med prostituerte, skal du se. Menn er sånn, vet du.

 

På den annen side: det skader ikke å ha en viss respekt for hverandres privatliv, selv i et ekteskap el. et samboerforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...