Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Ser at nicket ditt mangler noe og håper at du ikke har mistet.
Villa Perlesukker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Ja dessverre . Ble sendt på akutten på Ahus for noen uker siden. Så veldig kjedelig å må gi kontrabeskjed til familie og venner men men sånn er livet. Trøster meg med at det kanskje var noe galt og da er det like greit at kroppen ordner opp. Neste gang skal jeg ikke si noe til noen slik at vi slipper å informere alle igjen om dårlige nyheter
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Uff så trist! Føler med deg! Har også lagt merke til at du var vekk. (Ikke hi) Det er nok slik at kroppen har ryddet plass til at du skal kunne få ett friskt barn igjen, for noe må jo ha vært veldig galt. Alt skjer av en grunn, tror jeg. Fryktelig kjedelig å måtte informere hele verden om det etter det har skjedd også. Kondolerer så mye!!! Trøsteklem!
Villa Perlesukker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Takk for det. Tenker at det kommer masse dritt på denne tråden nå ettersom den er startet på anonymforum men men. Vi har jo 4 barn fra før da som vi koser oss med og skjemmer bort ekstra mye akurat nå hehe
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Håper dere skjemmer bort hverandre litt ekstra også da. Er sikker på at selv her på anonym er folk forståelsesfulle nok i en slik situasjon. Vi er jo alle i samme båt her, når det kommer til morskjærlighet og omtanke til barna våre, og alle kan jo sette seg følelsesmessig inn i hvordan du har det. Livet er ikke alltid like enkelt, og noen ganger må man takle ting man aldeles ikke er forberedt på. Heldigvis har du mange som elsker deg, så du ikke er alene i dette.
ellen-propellen Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Syns det var meget ufint av deg HI å starte en tråd om dette. Selv om fru Gulesider var åpen om en graviditet,så var dette frekt av deg.Send en PM neste gang når du lurer på så private ting. Gulesider&flokken sender deg en trøsteklem.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Den eneste som var ufin her var deg, Ellen F. Det er ikke alle som har mulighet til å sende PM, og jeg kan ikke se at HI eller noen andre har vært frekke eller lite medfølende overfor Gulesider. Gulesider: lei meg på din vegne og håper ny, frisk spire sitter snart!
Villa Perlesukker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Går greit. Vi er travle med nytt hus og oppussing det er derfor jeg ikke har vært så mye her Takk for alle fine ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå