Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 naboen reist bort igjen på sin tredje 2 ukers sydentur i sommer og lar bare kattepusene sine være ute! Blir å forbanna! Hva gjør en med det da?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Huff de har nok avtalt med noen om å komme å mate å sånn tror du vel? eller? Hvis ikke så er det trist:( Veldig mange som holder på sånn..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Har ikke sett noe der de andre gangene de var borte. Hadde ikke jeg og to av ungene vært allergisk mor katter så hadde jeg tatt dem inn, men de se ute og mjauer hele dagen og jeg våkner av dem på natten og.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Om du vet med sikkerhet at kattene ikke får mat og går for lut og kaldt vann så ringer du Mattilsynet.
Gjest Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Yes, ring mattilsynet! Stakkars puser :-( Nesten så jeg kommer og henter dem for deg!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Ringte dyrebeskyttelsen sist gang, men de er jo her fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Er det ikke dyrebeskyttelsen man skal ringe da? Men man må være veldig sikker på at dyrene ikke får mat og kjærlighet av noen som er daglig på besøk. Selv om barna dine er alergisk, kan du jo gå bort og sjekke at de ikke står med en nyoppfyllt matskål og vannskål, og om det eventuellt også står en lapp på døra med kontaktnummer eller noe. Om du kjenner naboen kan du jo også forsøke å sende mld for å høre om hvem som tar seg av kattene mens han er vekk.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Jeg går rett forbi 3 sider av leiligheten hennes flere ganger til dagen og det er ikke mat eller vann der. Hun bor i samme 6 mannsbolig som meg, men jeg kjenner henne ikke på den måten eller har nummeret hennes. Jeg har og veldig god utsikt til inngangsdøren og har ikke sett noen der enda.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Ring mattilsynet og spør etter dyrevernsnemda. Da kan de komme å sjekke det opp. Dyrebeskyttelsen drar ikke å sjekker ut sånt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Også kan du jo sette litt mat til dem.... på trappen dems eller noe... Hadde jeg gjort.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Det er ikke lagt til slik at kattene kommer seg inn da? Når vi reiser bort har vi f.eks ett vindu åpent eller så skal vi sette inn kattedør, så har vi rikelig med mat stående fremme pluss ei stor skål med vann pluss at vannet i springen står på sånn at det renner friskt vann i ei skål i vasken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå