Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Etter litt sengehygge i går startet kynnerne som vanlig. Det var ca kl 1 på natten. Etter kort tid ble de ganske intense og kjempevonde, verket i hele ryggen og magen. Jeg sto opp og fylte oppi varmeflasker, men det hjalp ikke heller. Jeg har hørt at man kan vite forkjell på rier og kynnere med å ta en varm dusj så jeg gjorde det også. Det endte med at jeg måtte sette meg ned for å takle smerten. Altså, det hjalp ikke. Smerten begynte å vare selv om kynnerne gikk vekk (De var regelmessige, alt fra 3-6 min) og ble bare enda verre når de kom igjen. Slik lå jeg til kl 7 om morningen, var helt grusomt. Nå har det dabbet litt av, og jeg kjenner bare mensmurringer. En kynne en gang i blandt, men ikke noe regelmessig. Jeg har hørt at sex kan gjøre fortgang på sakene, men dette var jo direkte pining. Ikke kom jeg noen vei heller. Ville ikke ringe føden før jeg var sikker på hva det var og om det kom til å vare. Har vert der en gang før uten at det var noe, så jeg ville nødig det igjen. Og det viste seg jo at det ga seg til slutt likevel. Men så til spørsmålet. Tror dere dette var kynnere eller rier? Det gjorde vondt hele tiden, men ekstra vondt da kynnerne kom og jeg måtte puste og bite meg gjennom dem. Det var ikke alltid magen ble hard heller, men samme smerte kom...Viss dette var rier, er det stor sjangs for at noe skjer snart da, eller har det ingen betydning? Har 22 dager igjen. Orker ikke mer sengekos før babyen er født nå viss det er slik det skal være hele nettene etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå