klovner Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 er det noen som har erfaringer med når man fikk gode bilder?
Linnymor_87 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 venninna mi var på det, tror hun var i uke 27 da.... hun ble veldig fornøyd.. de fikk bilder og video og hele pakka
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 De anbefaler fra uke 27-31 som jeg har hørt.. Det var det de sa på Majorstuaklinikken hvertfall. Vi har vært på en helt utrolig flott 3d ul i dag. Fikk 33 fine og tydelige bilder + video av snuppa vår! Storebror på 6.5 år var med og minst like fascinert som oss foreldre. Vi lå/satt og nøt henne i 40 min. Vesla var så fotogen og lå perfekt til. Snudde litt på seg, gjespet og smattet med munnen. En helt utrolig opplevelse som jeg virkelig anbefaler. Jeg er uke 29+3.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 på Ultralydklinikken i Lysaker anbefaler han at man tar mellom uke 24 og 34. Det optimale er i uke 28! Jeg var 29 uker på vei og fikk supre bilder og video:D
Gjest Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg tok litt tidligere enn anbefalt, allerede i uke 24. Jeg fikk superflotte bilder og video. Anbefaler på det sterkeste www.megogmagen.no i Tønsberg . Om du har mulighet til å dra dit (dro selv fra Oslo), gjør det, vel verdt pengene, og alle jeg vet av som har vært der, ble kjempefornøyd Majorstuaklinikken og ultralydklinikken på lysaker kjenner jeg flere par som har vært på, og det er blandede erfaringer med begge. Alt fra et par som var superfornøyd til et par som var kjempeskuffet(fikk kun 2 gode bilder) på klinikken i lysaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå