Collette Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 å ha vondt langt inni hjertet og ha lyst til å hente ungen med en gang? Please, si at det blir bedre! Klarer ikke å slappe av.. *snufs*
sykkelpumpe Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Det blir bedre:) Første gangen jeg leverte gutten for så og reise på jobb, kom jeg for sent fordi jeg stod bak et busskur og hulket:p Det har gått fint, men det er en overgang. men så lenge barnet ditt er hos noen du stoler på, så er det værst for deg. Samme gutten leverte jeg på SFO i dag tidlig der han nå har gått i 4 dager, og han kunne ikke for sitt bare liv skjønne hvorfor jeg måtte følge han! fordi jeg er mammaen din og da har jeg lov til det, svarte jeg. Veslevoksent svarte han meg at det er virkelig ikke nødvendig:)
Gjest Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Ja det er helt helt vanlig. Det blir bedre. Lover.. det finnes ikke mange unger som på heltid mistrives i bhg. Det er kun i begynnelsen, de må skjønne at mamma faktisk kommer tilbake for å hente dem... det må skje noen ganger før de skjønner det.
Collette Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Takk! Han gråt ikke da jeg gikk og lekte med de andre, men likevel stikker det dypt inni mammahjertet. Uff..
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Det skal på en måte gjøre sånn vondt inni mammahjertet :=) Og som de andre sier, så blir det bedre etterhvert, Om ei lita stund, når barnet ditt har blitt husvarm i bhg og fått lekekompiser, vil han nok løpe inn i avdelingenved levering for å finne disse, og da er du glemt, hehe :=)
Anna-10 Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Er i samme situasjon selv. Andre dag i dag, og jeg klarte ikke gå ifra han i dag heller...I morra må jeg, og det gjør vondt! Snufs..
Helverine Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Ja det er vanlig slik jeg ser det. Har SFO-tilvenning nå. Grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå