Gå til innhold

15 åring med barn på 1 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å lese bloggen hennes og ble helt imponert over at hun har klart seg så bra. Gutten hennes er en hjerteknuser, og morsrollen takler hun suverent:)

Skrevet

Hadde min 13 åring kommet hjem gravid, så hadde hun måtte tatt abort!

Og hadde han som hadde gjort henne gravid vært over 16 år, hadde jeg anmeldt han.

Skrevet

Hva er hensikten med dette innlegget? Så på bloggen til denne enslige moren, og hun har da gjort det bra ;) Hatt en tøff oppvekst og gjort mye rart, men ser ut som hun og den lille gutten hennes har det veldig fint nå ;) Å flott at barnevernet følger med ;)

Stå på unge mødre, dere er like gode som alle andre mødre ;)

Skrevet

Åssen skal du tvinge en jente til abort???? Det går ikke!! Å ja, meld gubben som gjorde henne gravid, så lenge det var frivillig så er ikke det store straffen ;) Å baby kommer uansett om du anmelder elr ikke... møkkamor!!! Støtt heller unga dine om noe skulle skje

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke støttet hun i å ødelegge ungdomstiden sin !

Jeg hadde overtalt henne om at abort er den beste løsningen og dessuten hadde det vært min plikt som mor og sørge for at at hun ikke ødelegger fremtiden sin ..

En 13 åring er ikke i stand til å ta en sånn beslutning ,hun har ingen mulighet til å forstå konsekvenesne det innebærer å bli mor .

Da må jeg som voksen og mor gjøre det som er best for mitt barn og det er IKKE å la hun bli mor i så ung alder .

Barn skal ikke ha barn !

Skrevet

Barn som får barn har nytte av mye støtte for å gjøre en god jobb, og det ser ut som om det fungerer fint i dette tilfellet. For en vending livet hennes har tatt, for en endring!

Skrevet

Hørte om ei her inne som skrev at (mulig det var om seg selv) en 14 årig mor MÅTTE fortsette skolegang, hun bodde vel også for seg selv og måtte bevise at hun greide og kombinere morsrolle, fortsette utdanning osv..Tror hun ville bli fratatt ungen om hun ikke fullførte skole.

SÅ på en måte så virker det som om det er bedre at de er under 16/17 når de får barn enn 18+.......Da er det ingen krav til at de MÅ ta utdanning, MÅ finne seg jobb, MÅ greier og bo for seg selv osv osv..(ALtså ikke bo med foreldre)...

Det virker som det stilles høyere OG strenger krav til en 14 åring som blir mamma enn en 18 åring,- samme vhor flink 14 åringen er og hvor "Uegnet" 18-åringen er.... ELler generelt..Uansett alder skulle det kanskej være strenger krav til hvordan man forsørger seg selv, ungen og hvordan man planlegger både SIN og barnets fremtid..Når man kan kreve en 14 åring må BEVISE slikt, hvorfor ikke kreve det av ALLE som blir mødre?

Det er jo vitterlig flere bevis på at kvinner blir mødre i fleng, uten at det stilles krav, så lenge de er fysisk i stand til å få barn så kan de bare "Poppe ut" og beholde alle ungene de får..MEns ei jenta må stå på og bevise for alle at hun greier det...Hvis ikke mister hun all rett til ungen i evig fremtid, kan det virke som..Det er BRA at det stilles slike krav til unge jenter altså, men til det motsatte var bevist, synes jeg det skulle være lignende krav, iallefall FLERE kra, til alle oss som velger og bli mødre..KAnskje hadde vi forhindret noen skjebner som til de to barna i Oslo? Kanskje hadde vi spart ressurser på å være "føre var" hos alle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...