Gå til innhold

Dere som har slappe og uansvarlige menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fks ikke rydder, lager mat, tar noen som helst del i stell av baby/barn. Hva tror du hadde skjedd om du en dag helt plutselig hadde gitt helt faen? Rasket med deg veska og reist til byen med vennene dine og blitt borte hele dagen? Hadde du kommet hjem til rent hus og fornøyde barn da tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han min glimta til med å lage middag i går då...til og med noko me aldri har hatt=)

Men,elles deltek han ikkje så masse i husarbeidet nei...Nå har eg laga arbeidsplan til han,så får eg sjå om da blir bedre...er så lei av å ha alt sjølv....

Men eg tviler på at eg hadde kommet heim til reint hus .....Han har hatt fri noken dagar,då eg er på jobb,og barna i barnehagen,men han har kanskje støvsugd,men ikkje noko meir....!!

Skrevet

Hadde ikke kommet hjem til et ryddig hus.. Hvorfor skal han gidde å rydde den ene dagen jeg er ute av huset liksom? Det hadde nok sett ganske så ille ut her, skikklig bomba med flasker, gammel mat, matrester, bleier og klær overalt..

Hadde nok kommet hjem til ett fornøyd barn da, som hadde fått masse oppmerksomhet av faren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...