Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg og mannen har vært gjennom en litt tøff periode , og jeg vet at har ikke har det så godt. Av tidligere erfaring (vi har vært sammen lenge), vet jeg han trenger å komme seg litt ut av huset. Han derimot sier han vil være hjemme. Det jeg lurer på om jeg skal gjøre er å legge opp fredagen slik at jeg henter i barnehagen, og ringe et par av vennene han og få dem til å ta han en tur på by'n. Han trenger å komme seg ut. Han trenger å få noe annet, og hyggeligere å tenke på. Vil det være frekt å "gå bak ryggen" på ham for å få han ut av huset?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Frekt nei?? Tror de fleste mannfolk ville vært overlykkelige for å ha ei så grei kone som deg :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Veel.. hvis han virkelig ikke vil, kommer han til å si fra om det til kameratene. De kan ikke bære ham ut av huset heller.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg gjorde noe lignende en gang fordi jeg mente han hadde godt av å komme seg ut litt og ville bare være snill men min mann ble ikke glad.. han trengte ikk at jeg ordnet opp for han fikk jeg beskjed om. Min mann har veeeldig mye stolthet da..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Tipper det er akkurat hva han trenger, et spark i ræven så han kommer seg ut og har det kjekt:) Du er en god kone syns jeg, og nei det er ikke frekt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Har prøvd det samme med min kjære,og det var ikke vellykket for å si det slik.. Han havnet bare lenger ned i kjelleren:p Selv om jeg mener han absolutt har godt av det,så bestemmer han selv. Men det er en od tanke:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Hadde samboer prøvd å gjøre noe sånt for meg hadde jeg blitt fly forbanna! Men nå liker ikke jeg at andre skal bestemme over meg eller overraskelser..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Hm, ble ikke noe klokere av dette. Saken er at jeg har hatt det veldig vondt den siste tiden. Fysiske smerter. Mannen har vært fantastisk. Passet på å få aktivisert barnet slik at jeg har fått ro når jeg har trengt det. Vartet meg opp. Avspasert timer på jobben for å kjøre meg til og fra sykehuset. Han har vært veldig bekymret for meg. Jeg er mye bedre nå. Har siste dag med sykemelding på fredag. Tenkte jeg skulle holde barnet hjemme fra barnehagen den dagen siden barnet har sett litt for lite av meg, og vi trenge litt kvalitets tid sammen. Han har problemer med å komme seg ut fordi han er i "ta seg av meg" modus. Han trenger tid med venner for å være seg selv. Han trenge å komme seg ut. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 ikke sikkert han føler han trenger det..Kanskje han trenger noe helt annet?? men absolutt en Kjempefin tanke! Men om jeg hadde gjort dette for sambo, hadde han bare blitt sint tror jeg.. han hater sånne overraskelser! Om du får det til så ville jeg heller kanskje prøvd å skaffe barnepike eller noe sånt jeg.. leid en god film, lagd en bedre middag og latt han ha en avslappende hjemmekveld, med full åpning/mulighet for en tur på byen med kamerater om han plutselig skulle ha lyst! Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå