Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har i utgangspunktet tenkt å invitere besteforeldre, tanter og onkler av dåpsbarnet, søskenbarn samt faddere. Nå har det ene søskenbarnet på 19 forlovet seg, de bor ikke sammen, så jeg lurer på om jeg skal invitere forloveden også, eller om jeg bare inviterer han sammen med foreldre og søsken. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 19 år og forlovet seg? Hvor lenge har de vært sammen? Er det et par som har vært sammen lenge, ville jeg invitert han også. Ble de derimot sammen forrige uke, ville jeg latt vær.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 De har vært sammen en stund ja, men vi har ikke møtt forloveden ofte. De bor over 100 mil unna...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg ville nok invitert forloveden og, er det som er vanlig.. (Selv om de er unge og ikke bor sammen..) En ekstra person gjør jo ingenting.. Men ville ikke valgt henne til fadder liksom.. Her har jeg invitert søskenbarn med følge. Men selv om hun ene er fadder, så blir ikke typen det.. Skal sies at hun er 18, og han er 19, og jeg vet jo ikke hvor lenge det vil holde.. Men han kan gjerne komme i dåpen.. Jo fler jo bedre..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Selvfølgelig ville jeg invitert forloveden, skulle bare mangle. Spiller ingen rolle om de er 19 eller 40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå