Gå til innhold

Yey, tenåring nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og denne blir mer turbulent enn han jeg allerede har. Og når denne er ferdig med å være tenåring, så har jeg 2 år fri før siste entrer tenåringenes rekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min dypeste medfølelse, men får du dem velberget fram til vgs er mye gjort....tror jeg. I hvertfall min erfaring. 14 er en svært lite sjarmerende alder. Mao. Når de er små så er de til å spise opp, når de blir 14 angrer du på at du ikke gjorde det.

Skrevet

Gratulerer! Jeg ønsker deg et hav av viljestyrke og tålmodighet, og utstrakt evne til å tenke at "dette vil vi le av om 10 år".

Jeg har to tenåringer i huset jeg også, som i skrivende stund ikke har stått opp enda, og siden det regner i dag så frister det ikke å vekke dem heller...

Jeg skal innrømme at det er ofte jeg lurer på hva sjarmen med tenåringer egentlig er, men så midt i hormonstormene, humørvingningene, kles- og kviseproblematikken, så vekkes jeg en morgen av at den ene har lagd omelett til mamma'n sin til frokost, og at den andre allerede er på vei ut for å klippe plenen, og da er de jo bare skjønne, da!

Skrevet

Oj, tenåringer. De er skikkelig skumle da. Jeg er livredd bare jeg må gå forbi noen på gata, gruer meg til den dagen jeg må ha dem i hus;)

Skrevet

gratulerer med tenåringen

skulle ønske det var meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...