mamma >to gull Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 ..til samboern..Aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.. Føler liksom at 30 års gaven bør være littegrann spesiell da, om dere skjønner..Kan jo alltids kjøpe klær, men det får han jo vært år.. Så, hva kjøper man?Han har ikke noen særlig høbbyer, foruten at han er glad i fotball..Kunne alltids dratt på fotballtur, men har en liten en jeg ikke vil reise bort fra så lenge enda.. Kom gjerne med tips:-)
mamma >to gull Skrevet 11. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2010 dytter denne litt jeg:) Gjerne forslag til hva jeg kan gi han fra ungene og..
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Mannen min ble veldig glad for paragliding til sin 30 års dag.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg har tenkt å finne på en spennende opplevelse til mannen min til hans 30-årsdag. Kanskje som hun over, sende ham på paragliding, eller sette ham i en rallybil eller et eller annet sånt... Fra barna har jeg tenkt å kjøpe et sånt smykke som jeg leste om for litt siden, med små "plater" med navnene til ungene på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå