ToAvHvertSlag:) Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Man kan sikkert det... Synes det er litt merkelig da. For meg passer det bedre på et kjæledyr. Hadde en okse hjemme på gården som hadde det navnet;) Det kommer jo kanskje til å forbindes med Pontus Pilatus da.. Hvis du har hørt om han.
valkyrien Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Jeg ville ikke gjort det, men det er et relativt vanlig navn i Sverige så vidt jeg vet.
flypapir Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jada, det kan man absolutt:) Det er jo et veldig vanlig navn i sverige, så tipper det også vil ta seg opp her til lands etterhvert. Om jeg ville valgt det til min egen unge er en annen sak, men synes det er et artig navn..
Tredje drøm Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Veldig vanlig navn i Sverige. Har en gutt i gata her som heter det (en av foreldrene er svensk), så jeg har blitt vant til det. Husker jeg syntes det var litt uvant til å begynne med. Men det er jo mange "uvanlige" navn nå for tiden, og det dukker stadig opp nye jeg ikke har hørt før. Man må bare velge det navnet man selv liker - andre blir vant til det )
Nikamo Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 "Det kommer jo kanskje til å forbindes med Pontus Pilatus da.. Hvis du har hørt om han". Nå het vel han strengt tatt Pontius da... Og jeg tviler på at det er det første folk tenker på... Jeg tenker i hvert fall på han kjekke "hallomannen" svensk tv som heter Pontus Synes det er et veldig koselig navn! Kan samtidig foreslå Hampus som et alternativ - det liker jeg kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå