Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Tenker det blir ny sekk på eldstemann og penalhus på minstemann og ellers har de fått nye klær og sko skal vi se på til helgen!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Han skal begynne i 3.klasse og jeg har ikke planlagt noen innkjøp til han. Når skolen er i gang skal han få nye gymsko og ellers det skolen krever. Får barna dine nye ting ved hver skolestart?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Har en skolejente og hun skal begynne i 4 klasse. Hun har fått nytt pennal i år, men skal fortsatt bruke den samme sekken. Hun har vært inne i en vokseperiode nå og trenger derfor nytt gymtøy og gymsko...Håper jeg finner noe på salg. De forige gymskoene var fra Asics og ganske så dyre. Ble så lei meg da jeg så at de var for små etter bare noen mnd... Hun fikk nye sko til bursdagen sin i juli og har masse fine klær så jeg kjøper ikke noe nytt bare fordi det er skolestart.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Mine barn får alltid nye klær til skolestart=) Ellers har vi det som trengs av utstyr så det får holde ett år til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå