Gå til innhold

"Operasjon Flat Mage Til Jul" - Noen som vil bli med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig normalt slank, og klarte å få magen relativt ok før sommerferien. Nå har den begynt å presse seg litt frem igjen, så jeg har bestemt meg for at den SKAL være flat når julen setter inn.

Det betyr nok at jeg kanskje må gå ned bittelitt i vekt, siden det hovedsakelig er flesket som stikker frem, men sterkere mage, midje og rygg skader nok heller ikke.

Tanken er at jeg først og fremst skal bruke målebåndet, og måte midje, mage og lår hver uke (pluss kanskje bryst og overarmer). Men jeg kommer sikkert til å sjekke vekten også.

Jeg tror at jeg nå veier omtrent 59-60 kilo og er ca 72-73 cm rundt midjen, 83-84 rundt det tykkeste på magen, og 52-53 rundt det tykkeste øverst på lårene.

Deter lettere hvis man er flere, for da blir det enda mer forpliktende, så hvis noen andre er interessert, er det bare å melde seg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har lyst å vere med=) skulle gjerne hatt bort mageflesket eg og....!!Skal prøve å få tid til trening...No har eg kjøpt sykkelvogn,så nå kan eg trimme med ungane og....!!

Måla mine no er 60 kg,79 rundt midjen, 90 på det tykkeste rundt magen og 53 rundt låra..... off...detta var ikkje bra...hehe=)

Skrevet

Skulle nå gjerne være med, men jeg må nok finne meg noen litt mer likesinna... he, he... skal ned 25 kg og ikke bare litt på magen liksom :-)

Skrevet

Jeg er jo fornøyd med magen min jeg da, men av nysgjerrighet så målte jge nå...

Jeg ligger det samme som deg Fru Sidesvans. Og er lav i tillegg.

Men jeg tror jeg står over noe slanking,he he, siden jeg er fornøyd og allerede er flink med mageøvelser. :)

Skrevet

Men det kan faktisk hende min stikker mer ut enn din likevel, for jeg er veldig svai i ryggen.

Og så er min kanskje slappere og mer fleskete.

Skrevet

Men magen går jo også inn hvis man går ned 25 kilo, så du er såklart hjertelig veldkommen til å bli med.

Skrevet

Ja, det må evt være noe sånt, for lubben eller tykk er jeg ikke. :) Og det tror jeg ikke du er heller.

Men klart, muskler/ikke muskler, fett/ikke fett, svai/ikke svai, det påvirker jo.

Skrevet

Jeg er med!

Jeg har ikke målebånd her og nå - men skal få målt meg i løpet av dagen ;) Tror jeg ligger på ca sammen mål som deg kanskje + litt. Føler ikke på noen måte at jeg må ned i vekt (enda jeg veier ca ti kg mer enn deg, mulig jeg er høyere? 174), men vil gjerne få stramma opp litt. Få litt mer muskler på kroppen. (Jeg er så svak i armene f.eks at det er flaut! ;) samtidig har jeg ganske sterke magemuskler- hadde de bare syntes litt mer ;)) Men jeg har begynt å jobbe litt med det nå!

Jeg trener fotball en gang (1,5t) i uka + kamp. Går (fort) en til to ganger i uka med ei venninne. Også prøver jeg etter beste evne å gjøre styrkeøvelser. Da armer, mage rygg og lår. Sånn ca ;)

Har ei venninne som er treningsinstruktør, så hun skal hjelpe meg litt etterhvert :) Jo, også har jeg rokkering som jeg prøver å bruke hver dag. Nå i begynnelsen så blir det mest annahver, tredjehver dag - har noen vannvittige blåmerker. Huff og huff - vondt gjør de å! :P

Har ikke som mål å slanke meg, kun stramme opp. Og få en sunnere livsstil. Jevnlig trening og mer eller mindre sunn mat - endringer jeg kan leve med, med andre ord :) (Og kvitte meg med kjærleikshandtaka! hihi)

Så tell med meg :)

Skrevet

Må ned mer enn Zitaras mål :( Men dette kan jo kanskje være et spark i ræva på godt norsk? Har i allefall 30kg å ta av, prøvd å få det bort før, men har jo vært så heldig og fått en skade nå som gjør at jeg ikke kan gå veldig mye for tiden.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Optical Toxin, jeg er med! Skal ned hvertfal 30 jeg også... Der snakker vi operasjon magefett :P En svai rygg kan man jo bare rette opp :o)

Skrevet

Jeg blir gjerne med :-) Er alt i gang, men er enda en god bit unna målet mitt. Etter 4 store barn så magen min rett og slett ut som en ekkel forvokst deigklump for 3 mnd siden. Nå ser den mer normal pre-fødsel ut, har trent sit-ups nesten hver dag i 2,5 mnd, men er først siste 1,5 mnd jeg har gått ned i vekt og sett skikkelig effekt av det. Har i hvertfall nådd første delmålet mitt, å komme ned til samme vekt som jeg var før jeg ble gravid innen vesla ble 1 år, noe hun blir på fredag. Jeg veide 74 kg da, litt mer enn jeg ønsket, og veide i dag 73,5 kg.

Begynte på 79,4 kg i slutten av juni og var da ca 86-87 cm om midjen og 110-111 cm ved det tykkeste på magen *grøsser av tanken*.

Nå er jeg 73,5 kg, 78 cm om midjen og 95-96 cm om det tykkeste på magen. Målet mitt er å komme ned i 67-68 kg, 70-71 cm om midjen og ca 85 cm på det tykkeste. Klarer jeg det blir jeg glad! Er forresten 172,5 cm høy, så synes 70-71 cm om midjen høres veldig passe ut for meg. Tror jeg. Hvor høy er dere andre da?

Skrevet

Flott!

Men da bare setter vi i gang,da!

Skal vi si at mandag blir første dag, så rapportere vi i en tråd hver mandag?

(jeg er 167 høy).

Skrevet

Da setter vi i gang! :) Oj, for ett press! ;)

Skrevet

ja, dette hiver jeg meg også me på!

skal ha bort ca 10kg, mest rundt magen, som er aaaalt for stor!!!

77cm midje, 96 tykkeste på magen, og jeg er ikke høy! kanskje 165cm ca!

har denne uka klart å holde meg helt uten søtsaker, å trent litt, men må nok trene mye mer skal jeg oppnå noen resultater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...