Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Rydde ut oppvaskmaskinen Dra på jobbintervju Møte min mor
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 ringe til legen for ny henvisning til fysio sende inn permisjonspapirer til nav og jobb ringe bomringeselskapet for tilleggsavtale leke med kaptein sabeltannfigurer Stå til disposisjon til min kjære prinsesse på 2,5 vaske en farget klesvask brette en hvitvask stirre noen minutter på regnet ute ellers tar jeg dagen som den kommer..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 forts. 09:09 og forresten sjekke finn.no etter et billig barnesete for 9-36 kg som mormor kan ha i bilen sin
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg har sovet for lite i natt og har barnefri så dagen blir rolig med lett rydding på kontoret og kjøkkenet. Og så skal jeg følge med på bloggen min, er alltid spennende å følge med på om noen legger igjen kommentar og hvor mange som klikker seg inn: http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx Driver å planlegger nye systemer og omorganiseringer i huset og det opptar en del tankevirksomhet. Spennende er det også. Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Jeg skal sy vimpler til barnerommet til minsten og legge opp en gardin til vaskerommet. Så skal jeg endevende huset i jakten på bunadskjorta til størsten, den har forsvunnet på mystisk vis....og søndag er et dåp! MÅ finne den :-) Ta opp kyllinglår fra frysern og lage middag Trille tur med minsten
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Ingen store planer, blir det vanlige tenker jeg: Rydding Leking med lillegutt (6 mnd) Lage middag Vaske klær Litt surfing på nettet Håper også å få sovet litt, da vi har hatt en urolig natt. Lillegutt trodde at det var morgen kl. 04, og da vekket han storesøster også, som da var helt klar for å leke og lese bøker...gjesp. Så etter den tid har vi sovet lite alle mann. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Kjøre lunsjen min kjære glemte i bilen i dag tidlig ut på jobben hans Gå noen timer på jobb Sykle tur med hunden når jeg kommer hjem Dra og møte de andre gravid magene på resturant i kveld Blir en bra dag
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Jenta har feber etter vaksinen, så her blir vi hjemme fra bhg og jobb for å kose oss under pleddet. Skal sikkert bake boller senere Ringe lånekassen, ta ut oppvaksen, henge opp klesvasken,
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Må kjøpe meg en ny mammabukse eller to , har klart å slite hull i to av dem jeg hadde og har bare en igjen nå. Litt kjedelig å kjøpe sånn på tampen, men slik er det . Hente konsertbillett til kjære , er en overraskelse så gleder meg til å sende han avgårde ikveld Kjøpe noen planter , trenger noe grønt her hjemme. Ellers slappe av frem til jeg henter småen i barnehagen
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Våre planer er å dra på butikken og så lage super gode pizzaer som vi skal servere gjestene som kommer senere Ellers så bare koser vi oss med siste rest av ferie
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Tape rundt lister og vinduskarmer Male vinduskarmer og lister. Begynte oppussing av kjøkkenet i går og fikk tatt to strøk med maling (ser nå at vi kansje skulle hatt det 3.også... ) Leker med småen når han er våken Drikke stor mengder kaffi (ble sent i går) Tenke på om jeg skal gå på butikken i regnet for å handle middag..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Rydde litt. Rydde klær. Vaske klær. Kanskje begynne å vaske til helga. Går litt seint med meg for tida. Blir utrolig lat av å være gravid. Lage middag.
Tommage♀♂ Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Nå venter jeg på at naboen skal komme hjem sånn at jeg kan låne printeren hennes til å skrive ut CV'en min. Deretter skal jeg ned på sykehjemmet og høre på jobb i utetjenesten. Etter det skal jeg vel bare være hjemme med ungene. Dvs de er ute og leker i nbolaget mens jeg gjør husarbeid osv
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Se på nettet om jeg kan finne en sydentur med avreise i morgen eller fredag Vaske og pakke klær .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå