*septemberbaby* Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Får jeg kjøpt avent flasker i dagligvarebutikken? har de denne anti kolikk flasken og der, eller må jeg på apoteket for den? så på coop de hadde en helt vanlig avent flaske til ca 40 kr? men det var ikke med den gule innpakningen som disse anti kolikkflaskene er i.... er de vanlige flaskene og anti kolikk? noen som har peiling? synes flaskene var veldig dyre hos apoteket.....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Alle flaskene til Avent er såkalt Anti-kolikk flasker. Ikke det at jeg syns de er så anti-kolikk men.. Ville heller kjøpt MAM-flaskene. Koster ca det samme men er bedre med tanke på kolikk. Kjøpes på rimi og noen kiwi butikker:) Ellers anbefales jo dr.brown til kolikk-barn.
WPW Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Var en sak ang pris på aventflaskene i media for en tid tilbake. Det er de samme flaskene som selges overalt, men tror de var billigst på rema 1000. De kan variere med nesten 40 kr fra rema ift hvis du kjøper det på apoteket...
tingeling78 Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Ha god erfaring med avent. De er billigere på kiwi og rema enn apotek og barnebutikk. Apoteket selger de som er honningfarget og butikkene de som er hvite. Det er bare nytt utseende etter at de ble BPA free. Ellers ingen forskjell i forhold til egenskap.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 både de på butikken og de på apoteket er BPA frie!
tingeling78 Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Ja begge er BPA frie, men de er fortsatt honningfarget på apoteket og melkehvite i butikken. De som ikke er BPA frie er gjennomsiktige/klare i plasten:) Som jeg skrev, til tross for farge, ingen forskjell i funksjon.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Jeg har kjøpt flere som er klare i plasten som det står "BPA fri" utenpå esken...
Denishil Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Det ER foskjell på de honnong gule og de hvite flaskene, derfor også forskjell i pris. Det er kvaliteten på plasten som er forskjellen, de honning gule er laget i et plastmateriale som er mye mer holdbart og som tåler en hardere bruk enn de hvite.' De honnong gule er forbeholdt spesialforhandlere etter hva jeg har fått info om, altså apotek og barneutstyrsbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå