Gå til innhold

Noen som bruker sovepiller her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fungerer de? Er så lei av at jeg aldri skal være trett. Sover 3 timer i døgnet, og føler meg uthvilt, men gu så kjedelig det er å være våken mutters alene på natterstid!

 

Gi meg, gi meg en pille, så jeg kan legge meg samtidig som mannekroppen der oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både imovane og vallergan er "trygge" innsovningstabletter, men ulempen ved de er at man ofte får "hangover" dagen derpå... De er også på resept.

Imovanen gir deg også en ubehagelig metall-smak i munn... Så alt du drkker og spiser i etterkant smaker rusten spiker... :s

 

Prøvd kjærringråd da? Varm melk med honning, finnes også noen typer te, en varm dusj...

 

Lykke til, håper du får sove :)

Skrevet

Jeg bruker Stilnoct 10 mg innsovningstabletter. Tar en halv, sovner lett om kvelden og sovner greit igjen om natta dersom jeg må opp med minsten en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...